torsdag den 15. juli 2010

Toesetur til Betlehem

Chokoladefondue og brudekjoler var dagens overskrift da turen gik til Betlehem sidste mandag.
Jeg moedtes med Astrid og Matilde ved checkpointet, vi kom igennem uden problemer, og efter at have overbevist et dusin ivrige taxachauffoerer om at vi hellere ville gaa, kunne vi saette kurs mod brudekjoleforretningen.
Det var sjovt!
Foerst blev jeg skruet ned i en kjole, som var flot, men ikke lige i min stoerrelse...
Nummer 2 var faktisk ret flot, og derefter syntes Astrid, at hun skulle have lov til at bestemme, hvad nummer 3 skulle vaere. Jeg tror, hun valgte den stoerste nederdel i butikken og dertil en top i ret gennemsigtigt stof og med saa mange perler og pallietter, saa det halve kunne vaere nok.
Jeg er ikke enig med Isabella Christensen i at 'too much is never enough'!
Men araberne ka li det!
Det var en helt vildt varm dag, og paa trods af air conditionen i butikken svedte jeg en del, saa vi begav os videre til Cafe SiMa hvor en laekker chokoladefondue ventede.
Uhmmm... Efter en times tid med guf og hyggesnak, taenkte vi, at vi lige ville shoppe lidt, Astrid var jo med ;)


Det var virkelig en hyggelig dag med masser af toesehygge, lige som det skulle vaere.
Jeg glaeder mig til at komme hjem og for alvor gaa paa udkig efter min brudekjole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar