mandag den 16. august 2010

Hjemme igen...

Eva:
Jeg savner mylderet
Jeg savner lyden af muslimernes bønnekald
Jeg savner stemningen i den gamle by
Jeg savner udsigten til Grædemuren fra mit badeværelse
Jeg savner at møde imødekommende, åbne og varme mennesker hele tiden

Jeg nyder at kigge ud gennem et vindue uden tremmer for
Jeg nyder regnen! (Vi landede da der var skybrud over Sjælland, det var FEDT!)
Jeg nyder, at jeg rent faktisk skal lave noget for at komme til at svede
Jeg nyder at catche up med venner og familie
Jeg nyder stilheden

Jeg glæder mig til at skulle starte i skole i morgen
Jeg glæder mig til Ramzi kommer til Danmark
Jeg glæder mig over min lækre nye lejlighed
Jeg glæder mig...

1 kommentar:

  1. Jeg kender savnene :) Jeg havde det PRÆCIS på samme måde da jeg kom hjem igen (bortset naturligvis fra at jeg ikke havde udsigt til Grædemuren!)

    /Mark

    SvarSlet