onsdag den 21. april 2010

Forlovelse

Eva:
VI ER BLEVET FORLOVET! 

Jeg går stadig og kniber mig selv lidt i armen for at være helt sikker på, at det ikke er en drøm.
Det er dejligt, jeg kan nærmest ikke lade være med at smile hele tiden og jeg har også på fornemmelsen, at jeg har fortalt det til næsten alle, jeg har mødt siden i torsdags.
For det var dér, det skete.
Vi skulle egentlig bare have lidt aftensmad, men da vi begge er ved at være godt trætte af pitabrød med falaffel, foreslog jeg, at vi skulle spise på en 'rigtig' restaurant! Det blev en restaurant, som praler af et 'biblical israeli cuisine', hvor bibelsk det var, ved jeg ikke, men vi fik i hvert fald dejlig mad, veltilberedt og med et godt glas rødvin til!
Restauranten ligger på en lille 'gågade' hvor en masse kunsthåndværkere har deres små butikker, så da vi var mætte, gik vi en lille tur ned gennem gaden og videre ud i en lille park.
Her bad Jonathan mig så om at sætte mig på en lav mur, og mens jeg vendte ryggen til i et splitsekund, gik han ned på knæ og spurgte mig, om jeg vil gifte mig med ham. Det lyder lidt tamt på skrift, men det var virkelig et magisk øjeblik.
Mens jeg var ved at tørre mine øjne kom 2 grupper af turister forbi, og bare et øjeblik senere kom en af vores kollegaer fra Musalaha og hendes mand forbi. Heldigvis sagde de bare hej og gik videre.
Vi gik derefter en tur rundt i parken og til sidst blev jeg fulgt hjem af min forlovede! Det er for fedt!
Ringen er i sølv, den er lidt buet og med 3 Eilat-sten(en lokal blanding af chrysocolla, malakit og turkis), der kommer snart et billede, hvor man kan se den mere tydeligt.

1 kommentar:

  1. AHHH, så fik jeg endelig læst mig til historien bag jeres forlovelseslykke o stjerneskudsøjeblik i det varme land..
    tillykke begge to!, hvor er det bare fantastisk..
    jeg glæder mig til a lykønskningsknuse jer, når vi ses i august..!

    SvarSlet